Grywalizacja
W tej części można zapoznać się ze światem grywalizacji, czyli wykorzystaniem elementów gier w motywowaniu ludzi.

- Autor: Ada Dziopak-Strach
Grywalizacja, to wykorzystywanie elementów z gier by zmieniać ludzkie zachowania. Odpowiednio przygotowana, zaprojektowana, zakomunikowana, wdrożona i monitorowana, może przynieść oczekiwane efekty. Z czego zatem powinna składać się grywalizacja, by dzięki niej osiągnąć zamierzone cele.

- Autor: Ada Dziopak-Strach
GRYWALIZACJA Z SAMYM SOBĄ
Jednym z nieodłącznych elementów grywalizacji jest rywalizacja z innymi uczestnikami. To jeden ze sposobów motywowania do działania, osiągania coraz lepszych rezultatów i wyników. Czy zatem grywalizacja może być zastosowana, gdy jedynym uczestnikiem jesteśmy my sami?

- Autor: Ada Dziopak-Strach
Pogłębianie wiedzy w jakimś obszarze zawsze warto rozpocząć od przeczytania książki, która przedstawi temat w sposób jasny dla początkujących zainteresowanych i badaczy, a jednocześnie treść zawarta w niej będzie na tyle atrakcyjna i interesująca, że rozbudzi w czytelniku niedosyt wiedzy. Taką właśnie książką, dla wszystkich początkujących miłośników grywalizacji, jest "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych" Pawła Tkaczyka.
- Autor: Ada Dziopak-Strach
Kto raz zaczął grywalizować, ten rozpoczął przygodę z fascynującym światem gier, rywalizacji, punktów, nagród i motywacji. Ta motywacja napędza do działania, sprawia, że to, co dotychczas wydawało się nieatrakcyjne – przyciąga. Różnorodne elementy pochodzące z gier pozwalają wprowadzić element zabawy nawet do najbardziej monotonnych czynności. Przekonałeś się? Zatem zapraszam do świata grywalizacji!